Sunday, November 20, 2011

tazkirah diri...

salam 
dah lame aku tak mentazkirah diri aku ..
rasenyer, da lame sangat aku menyeksa diri aku membuat perbuatan yang sia2..
apekah aku da tak de kekuatan or aku lalai sampai aku lupa 
bahawa satu mase dulu,, aku pernah dan dapat merasai kemanisan iman..
yup....dulu aku pernah merasai kemanisan iman itu,,
dan nikmat itulah yang terbaik pernah aku lalui dalam hidup aku..
sekarang,aku merasai hidup aku dalam keawang- awangan mencari mane nikmat itu pergi meninggalkan aku,,
lalai dalam episod dunia membuatkan aku tak merasai kemanisan iman itu pergi perlahan dari hidup aku,,
ye,memang salah aku kerana tak memegang nikmat Allah itu ngan baik..
namun jauh disudut hati ini,aku berazam untuk menggapai iman itu kembali dan menggengamnya dengan lebih
erat,..semoga ade orang membimbing ku kejalan yang satu itu seperti dulu,,
AMIN.....

1 comment:

  1. Teruskan perjuangan wahai shbtku...^_^..jgn kita pernah berputus asa dgnnya,sesungguhnya pintu keampunannya sgt2 luas....^_^..

    ReplyDelete