Wednesday, November 2, 2011

panaskan balik blog sayer>>>

hai bloggers and yang penting... my blog..
rindu giler nak menulis post sebab tak ade banyak mase..
sangat2 buzy skrg ni...

huhu..
setelah beberape bulan duk kat utm ni , esok aku akan start balik umah,,
perasaan nak balik tu membuak2...
sampaikan start ari ni , aku dengan romate aku tak tersedar untuk bangun pagi pergi kelas math..phergh!!!!
maklum la,,aku dah lama sangat tak balik..since 3 september sampai la esok 4 november,,
da cukup 2 bulan ak tak balik and duk kat utm nih yer...

hmmm...
dalam dua bulan ni,
ak banyak kenal orang...and ade 2 jenis orang yang aku kenal..
aku banyak menghabiskan mase ngan dorang ni jer..
pertame 1..
aku ni rapat sangat ngan kerol (khairul nuratiqah binti yaakob) @ rumate aku..haha
ngan farah amira izzati @ maya..huhuhu

kedua..
aku habiskan mase aku ngan budak2 kfk that is kelab fotoktreatif utmjb..i love them so much..
boleh dikatakan dorang la family aku kat sini..
ade mak,ayah and siblings..hahhaaha
cukup pakej doe..

bila aku datang cini,baru aku perasan,budak2 kat sini semua terror2
 buatkan aku rase sangat rendah diri dan takut,,tapi en , lam takut aku tuh,,
semapt lagi larr tiap2 malam lepak kat kafe makan2, ngerteh sambil makan burger..hahaha

kesimpulannya,,,,ewah.,,,hahha
skema gler ayat aku,tapi tu larr,overall hidup aku kat sini happy dah tak kebosanan sebab ade nyer kerol,maya and budak2 kfk.. 2 jer,,
nak buat post len lak,,haha...

1 comment: