Monday, February 20, 2012

~praktikal fotografi penang~~

salamm..
kali ni aku nak citer pasal praktikal fotografi kelabfotokreatif kat penang..
aku pegi ni mase orang duk happening ngan cuti semester dorang..orang bukak semester 20/2/12..
aku pegi 11/2/12..mula2..aku teragak2 nak pegi..yela,aku ni bukannyer mahir sangat pon amik gambar..
ditambah lagi dengan perkara buruk yang aku lakukan kat KB2(kelas bimbingan 2)..
tau pe aku buat? aku jatuhkan kamera FM10 nikon sampai pecah filter dye..nasib bekk lens tak rosak,,lau x...aku sumpah xkan pegang kamera da mase 2..benda tu tinggalkan kesan mendalam kat aku taw..

alamak..kan da terlebih...hahah..
aku hepy sangat g praktikal ni..banyak ilmu yang aku dapat..
seyes banyak..dapat lak fasi and ahli group yang 1kepala..but dorang ni 'blue' skit..hahaha
ape yang aku paling ingat sal pelajaran ni adalah Multiple Exposure,Light painting,CLS..sme ni part susah..tapi aku paling excited wat penning and voceyh(x taw eja) hahaha

ni la skit2..gambr yang aku naik bot..jalan2 kat penang makan pasemboq..(I LIKE PASEMBOQ)..hahah
and tak lupe jugak aku paling excited nek bot...bez gler..hahaha


ni la gambaq cek naik bot..tu...blakang skali cek la tuh..~~

tudiaaa...kamera ada getah...hak ni line clear..hahaa

pe la yang aku gelak sangat..da la gemuk..

omel la gambr ni..lighting kat aku ok..hahaha

i like..tapi ade  pulak si Ali menyibuk..hahaha

hangpa tau ni gamba apa? ni la SILUET bak hang..hehehe..cer teka ne aku?


tu la sikit gambaq yang aku ada..tu pon senior aku yang tolong amikkan..tq..huhuu~

No comments:

Post a Comment