Saturday, February 25, 2012

liputan~~

salam..hari ni bertarikh 24/02/12..
aku telah disuruh untuk menjadi orang yang meliput untuk Mamep kali ni..hahah
ni first time aku pegang kamera yang ade Flash and digital..
pening jugak aku nak meliput,,
hahha..sambil2 meliput aku sempat jugak makan..lapa la.
ahaks,,
tapi kan,ari ni aku dapat pengalaman baru..ase seronok pon ye jugak mase meliput..
da la boleh meliput pulak ngan orang yang aku nak meliput bersama..hahah
tapi sesungguhnya banyak la kesilapan yang aku lakukan ketika meliput...hoho..

oh ye...ak nyer senior,,ee, bagi aku esaimen untuk belajar balik sal basic iso,aperture dan shutter speed..
alhamdulillah...tq ee(Ibrahim Bachik) sebab sudi ajar aku and shasha balik..huhu..

oh ye,,dalam mamep(MAJLIS MEMPERKENALKAN MT BARU)..aku dapat 3 jawatan..
semuanya setiausaha..huhu..
yang first...praktikal SARAWAK..aku jadik setiausaha and pengarahnya Philomina Lighter.
untuk program seterusnya,aku jadik setiausaha untuk MRM(majlis ramah mesra 2012)..pengarahnya arep adik..heheh
dan yang terakhir,,aku adalah setiausaha kepada program SAHARA 2012..pengarahnya adalah Adila..
actually...ramai kawn2 aku yang dari tahun 1 jadi pengarah program..
yang jadi excos pon ader..terase la jugak seposen dua sebab aku and yang len2 xde pon dilantik sebagai pengarah..mungkin aku x hebat???
mengaku jela noma..hehehehehe..

No comments:

Post a Comment