Wednesday, September 14, 2011

masuk 'u'....besh ker????

dulu2...ske sangat tengok citer yang sal u..cara dorang dressing,ckap,,bawak beg..semua aku adore..
cara dorang study pon aku adore ... tapi bila sampai mase aku pulak masuk u..i feel nothing...orang kata masuk u ni time paling hepy..sulu pon..citer2 aku nak ke menara gading ( ewah...hahaha) mase sekolah rendah.. tapi asal sekarang aku ase tak happening lagsung nih,,,adeyh..pelik tapi benar..dimanakah ke ' hepi ' an masuk u ni??? ta paham larr...

orang kata masuk u bez sebab bebas dan tak payah nak ikut jadual yang pack..kita boleh wat suka ati kita jer..yela..gi kuliah pon pakai jeans..tapi asal aku asa cam janggal eh..baru lagi kot..hahha...aku pon pelik,,asal kuliah aku ade sikit jer manusia..juz 41 orang...aku ingatkan tutor mula2,,,upenyer memang kuliah..mak !!!
aku ingat lagu..matrik pon 100 lebey manusia lam 1 kuliah..aku suka kuliah gitu..cam syok jer,,,hehe,,,ley ah aku cuci mate wat ilang ngantok..ni x semapt pandang sape2...aku da terlentok sendiri.,,,

aku bukan apa,,,tiba2 ak rase cam tak leh nak go on la...mase minggu orientasi aku ase happy lagi..masuk kuliah..mood da tak der,,,asal eh,,bersalah nya rasa kat mummy..boleh tak sorang tolong yakinkan aku..ape beznya u..aku rasa cam kosong giler tau x...aku nak gelak2 pon tak leh..argh !!!! aku windu nak gelak....
aku rindu conclusion umi... rambut salleh..sep ktow ciptaan nik...em,sedakk nyo shiha,,n semangat juang raid...hahah,,,aku windu dimana aku boleh gelak segelak2 nya...

4 comments:

  1. haha.tan,await la ase down gle bnyi uhh.chill la.kuliah ak 28 org je kot.n 8 je girl.nk toleh kiri kanan pn ase kekok.wat mcm biase la =)

    ReplyDelete
  2. haha..ngak tau seyh...cam pening je lat sini..aku chill je kat lua..dalaman r kuwang stabil..hahaha

    ReplyDelete
  3. Intan,smangt tu bleh diasah intan,rndu itu blh diubati,jgn sesekali kta menoleh ke blakg,sntiasa membka lgkah bru, utk mnjdi seorg insan,yg mempnyai keyakinan diri,dlam mencri keredhaan ilahi,kna happy intan,blaja mencri ilmu membuatkan dri kta srnk untk blaja,jgn biarkn jhliyah mencrak kta,biar kta yg mencraknya

    ReplyDelete