Thursday, September 15, 2011

booooo saannnn a.k.a bosan !!!

salam..
ari ni aku teramat la bosan..romate aku balik sebab esok cuti,,alah... cuti hari MALAYSIA uh..aku just dok sowang2 lam bilik.. nak balik kang , umah dekat sangat..terengganu 2..lau dari johor , ambik mase 8 jam bro.. hahha..adeyh.. dari tadi keje aku asyik tido jer..bangun2 , terus duk menghadap 'muka buku'.. hahha,,,asye cam duk oversea lak..haha,,

tapi hari ni aku nyer hari kat kuliah syikit punyer bez lar.. aku dapat wat soalan math and mekanikal ngneering yang berkaitan sal vector..kira ok r tu kan bro?? hahaha...rimas la duk sorang nih.. ta leh cakap..aku lak suka ahh cakap and sembang2..adeyh..penat seyh terperap gini,,

bnyak nyer duit aku melayang hari ni...buku2 semua aku beli untuk rujukan dan harganya amatlah menarik hati..kuang3,,mahal doe...aku rasa duk cini duit mengalir cam air je ha.. haha...aku da ta de duit da..sok na g outing na cari seluar slack and kasut proper sikit..lagik duit mahu guna,,,mati guwe..dan bahasa yang aku guna ari ni teramatlah menyampah disebabkan baru habis tengok kl gangster lam encet aku,,, meme rrr !!!

1 comment:

  1. dey.ko bila nk follow aku nih. lama da tunggu.hihi. cuba la citer sal isu dunia skit. kompem tak boring punyeeee.

    ReplyDelete