Friday, August 12, 2011

PUTAT>lovely cat..

salam..
hari ini aku rajin lak nak menulis yer,,
ni sebabnya walaupun malam semakin tua,
aku terpaksa berjaga untuk menunggu nasi masak 4 sahur esok..haha

aku nak bercerita pasal kucing aku..putat name diberi,,
haha..putat atau name manje dia,tat ni,,tersangat la lovely kucingny,,
manja giler ah..port kesukaan dye untuk tido is katil queen mak aku..aduhai,melampau2,,


ni la tat..kucing gemok saya!!!

tat   ni mak aku panggil anak teruna kecik dye,tp bagi aku..tata bukan teruna!!
tat gatal!!!haha..papepon sore tat yang bising macam kucing betina tu la yang wat
kitorang sayang dye..haha..

tapi tat ni,aku rase dye tak leh idup tanpa adik aku,kimi,,hahah
2 awang ni mang akan cari 1 same len kalau nak tido..adik aku pon 1,
gangster sangat..tapi ngan tat,siap buat tido agi..huhu..


tat manje ngan kimi,,


tat...tat..dikala aku sibuk tulis pasal dye..
dye duk sibuk ngorat kucing betina kat lua ouh..adeyh..
tat...noma sayang tat..huhuh.,.tat kucing tua!!




No comments:

Post a Comment