Friday, August 12, 2011

kat satu tempat yang bernama 'matrik'>>>

salam ,,,
ape yang ak nk tlis ni adalah pengalaman ak..knp suatu tempat yang bernama matrik??
bkan mrsm atau pun sekolah rendah..
knp??

kat matrik..ak jumpa balik persahabatan aku              
aku jumpa balik kawan yang aku penah jadikan lawan,,
aduh..aku sayang kamoo..hahaha..

kat matrik..aku dapat banyak dugaan dan cabaran,,
..aku rasa..dugaan semasa di matrik adalah dugaan
yang terbesar pernah aku tempuhi seumur hidup aku..dugaan2 itu hanya orang tertentu yang tau..
dugaan cousin..mang memberi makna yang besar dalam hidup aku,,
sampai sekarang aku still tak leh lupakan..haha

sep ktow(lulong,nik,sheha,put)..roomateku..
(fina,ena,zati)..
xkan aku lupa sokongan korang..
najwa syahiera..thanks coz give me much support,,love u guys!!



sep ktow,,put diganti raid,,haha


tapi betul pe yang orang cakap,..setiap dugaan ade hikmah nya,
benda tu berjaya menaikkan semangat aku supaya naik tinggi ke atas,,heheehe..
aku berjaya dapat 4.00!!

sem 2..aku dapat dugaan baru..ouh,,dugaan ni memang parok!!
ase kering kontang hati aku..tapi bak kata2 najwa syahiera..
i'm proud of my heart..it's been hurt,but still works,,aku diuji masalah cinta!!
hahaha...
memang parok..tapi kali ni ramai yang membantu dan ramai juga yang x bersetuju..adeyh..ble pikir balik..aku sedang mengharungi waktu yang sukar mase 2..
dtambah pula dengan rase bersalah yang membuak2..memang tak dapat nak citer la.
betapa tertekannya aku,,sampai nangis sambil wat tutorial....huhuh...TAPI KESUDAHAN yang gembira bwat aku,,hehe,wink2>>


semua yang aku lalui ni sebenarnya,,,membuatkan aku lebih menghargai semua orang disekeliling aku..
then aku juga lebih mendekatkan diri dengan tuhan,,time kasih kat kawan yang selalu mentarbiah aku
supaya mengingati ALLAH YANG ,MAHA ESA..

HORE!!!!AKHIRNYA..AKU SEDAR..TANPA ALLAH,FAMILY N KAWAN
aku bukan sape2..++



No comments:

Post a Comment