Sunday, January 13, 2013

KAHWIN= kaween= kawin= khawin.. ARGHHH

SALAM...
entry ni ak nak ceciter sikit sal kawin.. Lau nak citer kat mak.. malu... so aku citer la dekat sini.. sebab nyer aku rase semua orang ade pendapat dorang sendiri kan sal kahwin?? KAHWIN... awww.. so sweet! sebab dalam ramai2 manusia, aku tergolong dalam manusia yang tertarik ngan  kahwin awal... 



awwww..comell.. hihihihi

kenapa???
kenapa nak kahwin awal.. gatal!! sesetengah orang akan cakap macam tu... tapi bagi aku.. kahwin tu adalah satu keredhaan bila kita dah jumpa dengan insan tersayang.. baik kawin aje kan.. ala.. memang la akn timbul isu.. susah nak kahwin awal.. and bahaya lau muda2 nak kawin," tak matang,nak kawin".. hmmmm...betul.. ade betul nyer bende tuh... aku pon dulu adalah orang yang berpikiran macam tuh.. tapi sekarang ak dah ubah pmikiran aku... mungkin sebab sekarang trend kawin muda??? hahaha.. so gatal2 diri ini nak jugak kawin muda.. hahahah...

kemungkinan  yang membuatkan trend kawin awal?? urm.. tak tahu la.. tapi kebanyakkan kawan2 aku sekarang ponn.. semua dok citer sal nak kawin awal.. ala.. macam mana ak tak terpengaruh,, hahha.. dan yang bercerita untuk nak kawin awal tuh.. bukannya ade sape2 pon,, cuma rase idea untuk kawin awal tu Daebak!! (terbaik).. hahahha.. sape sokong aku???

persoalan :  erm.. ape yang orang lain pikir?? mak2 kita pikir??, sesuai tak kawin awal nih??? heeeee.. 

\

cantik baju dia..hahaha







ni muda sangat! no no no!!!




p/s : ini hanya untuk suka suki ... ala,kawin kan sweet! no hard feeling k? hehehe

bye2.. see on next entry..

No comments:

Post a Comment