Friday, May 4, 2012

hehai...
aku mempunyai banyak soalan dalam pemikiran aku sekarang..
yang pertama pernah tak korang rase sangat rendah diri?
aku tak de lah merasa sangat benda tu sebelum ni..
tapi sekarang aku rasa sangatlah rendah diri..


dan sebenarnya hari ni aku rase bengang dengan beberapa orang lelaki yang muncul depan aku hari ni..
bukan la nak menceritakan yang aku ni benci lelaki,tapi tahap sakit hati aku kat dorang hari ini adalah 10000000000 infinity %.. haaaaaaa.....
faham tak betapa sakitnya hati aku kat dorang.,


kenapa aku sakit hati? sebab yang paling utama adalah dorang langsung tak menghormati seorang perempuan,,
tak kisah la dia lelaki yang aku sayang atau tak..masalahnya ialah mereka kurang sensitiviti terhadap perasaan perempuan..well,tu lah yang membuatkan aku bengang..kbai..

No comments:

Post a Comment